söndag 13 april 2014

Uppgradering av säng!

Idag har vi skruvat säng åt Alfons! Kändes som att han höll på att växa ur spjälsängen, så nu blev det en juniorsäng. Han var så stolt och tyckte det var jättekul med en läslampa ovanför sängen som han kunde hänga?! i... Han somnade på 5 minuter och sussar nu sött där inne. Hoppas han sover bättre än igår, då slutade det med att jag fick sova på madrass på golvet inne hos honom. Min rygg mår inte bra av det, men han vägrar ju sova i vår säng så vad gör man?

Vi har klippt gräset för första gången i år. Nu är det storsatsning på trädgården som gäller. Jag funderar på att plantera om mina jordgubbsplantor i krukor istället, vet inte om det funkar, men jag är så less på att jaga sticklingar...

Imorgon är det jobb igen, och det är påsklovsvecka. Brukar vara lite lugnare på fritids då. Dessutom är det bara 4 dagarsvecka!

Ska hinna med träning både onsdag och torsdag har jag tänkt. Vart ett pass imorse, det var riktigt skönt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar