måndag 31 januari 2011

Började dåligt, slutade bra

Jag hatar måndagar! Då badar vi med eleverna. Jag hatar att bada!
Badhusets rehabbassäng är ju relativt nybygd, och många som använder den är handikappade, liksom mina elever. Men tror ni att de har handikapp anpassat stället? Vi får typ klättra över rullstolar, väskor och varandra. Humöret sjunker rätt snabbt när det är trångt och varmt och ingenting funkar. Det dåliga humöret höll i sig till efter lunch. Eftermiddagen vart bättre. Det är roligt att vara på fritids på eftermiddagarna, ungarna är så härliga! När jag väl kom hem var humöret stabiliserat igen, och jag lagade mat! Ni som känner mig vet att det är sällsynt... Sen kom Martin hem och då höjdes humöret ännu mer!
Maten vart jättegod och vi avslutar med lite glass.
En dag som började dåligt blev bra till slut, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar