torsdag 24 mars 2011

Resfeber

Jisses vilken resfeber jag har. Springer runt i cirklar hemma.
Flyttar runt alla kläder, från bordet, ner i väskan, upp ur väskan, tillbaka till bordet osv osv.
Man skulle kunna tro att jag håller på att bli knäpp!
Och jag som är så pedant håller på att dö av röran som just nu infunnit sig i våran lilla lägenhet.
Jag fann lite sinnesro genom att dra en runda med dammsugaren nyss...

Det är ju lite problematiskt för mig det här med tid. Alltså jag har väldigt svårt att veta hur läng tid saker tar.
Så nu håller jag på att i vild förtvivlan räkna ut när jag ska gå upp på lördag för att hinna duscha, fixa håret, få panik över att jag inte har något att ha på mig, klä på mig kläderna som jag till slut hittar, nojja över att mina skor inte är tillräkligt snygga, byta kläder, äta frukost, packa det sista, få i mig medicinerna, kolla alla papper, byta kläder igen...
Hm, undrar om jag ens behöver gå och lägga mig...

Oj oj, nu börjar det kännas jobbigt igen... Mot dammsugaren... Godnatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar