söndag 25 september 2011

Hemma igen

Hemma efter en jätteskön vecka på Mallorca, Alcudia.
Bara massa sol och bad.
Och jag tror bebisen gillade värmen för
h*n har börjat röra på sig så jag känner det.
Och igår kväll när jag kom hem och träffade Martin
började den sparka så att även han kunde känna det.
Så jäkla häftig känsla!!
I skrivande stund så känner jag hur det sparkas där inne...

Idag har vi målat på huset.
Vi målar där det ska sättas upp hängrännor, så blir det smidigare än om man skulle göra det efteråt.
Men det tog på både rygg och mage att stå på en stege så länge.
Så nu ska jag bädda ner mig i soffan med tacos och film.


Det mesta utav panelen är på plats.

Martin i målartagen.

Vindskivorna är målade.

Tvättstugedörren är där den ska vara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar