onsdag 15 maj 2013

Lite bättre

Nu verkar det som att Alfons börjar bli bättre.
Efter några dagar med matvägran och en jädra massa hostande både dag och natt,
så har vi nu fått hostmedicin som hjälper.
Det var krupp han hade så det är ju inte så konstigt att han inte kunnat sova...
Ensamma inatt och imorgon.
Men på fredag åker vi forhoppningsvis till Stockholm hela familjen.
Jag ska göra en undersökning av mina ögon inför en eventuell ny laserbehandling.
Vore så mysigt om Alfons var pigg så vi kunde åka alla tre, och ha en mysdag med lunch och så.
Nej, nu hoppar jag i sängen!!

2 kommentarer:

  1. Skönt att han mår bättre! Vart ska du göra lasern i så fall? Går det på garantin eller måste du betala igen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går på garanti, men det känns ändå bökigt eftersom det är den metoden där de slipar linsen istället för att byta lins och det gör så förbannat ont. Om jag fick göra om skulle jag ta Memira!

      Radera