måndag 16 december 2013

Sovmorgon

Idag ligger schemat efter lite... Alfons sov till 9!!! Så vi käkade frukost typ halv 10 och då kändes det lite mäktigt att äta lunch halv 12... Så nu har vi ätit lunch lite senare och trollet har precis somnat.
Tror det är förkylning på gång, näsan rinner och jag tycker mig höra lite krupphosta... Hoppas det inte blir någon värre förkylning. Inge roligt att ligga sjuka i jul.
Imorgon ska han till dagis (förhoppningsvis) för jag ska till ögonkliniken.
Jag tycker synen har blivit bättre de sista dagarna faktiskt. Däremot är jag lite torr i båda ögonen av någon anledning. Vet inte om det ena ögat sympatiserar med det andra...
Igår beställde vi massa saker vi behöver till resan! UV-dräkter, solhattar och vagn bland annat. Så skönt att ha det fixat!! Jag har redan ont i magen över packningen.
Jag tar tacksamt emot alla tips på hur man beter sig när man reser med en liten! Både på planet och väl framme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar