onsdag 5 november 2014

Vagnen är på väg!

Vagnen är på väg! Jag blev lite stressad då den verkade vara slut överallt!! Och man visste inte om den skulle hinna komma in det här året!!!
Men Martin hittade ett företag som hade 2 st kvar, så nu är den och babyskyddet på väg!
Vi hade ett babyskydd, men det hade börjat mögla, så det var bara att kasta.
Jäkla slöseri egentligen, men så är det.
Vi tänkte först att vi skulle köpa en begagnad vagn den här gången med, men efter den här helvetes-graviditeten så tyckte vi att vi skulle kosta på oss en vagn. Vi vet ju med säkerhet att det inte blir fler barn, så vi passar på nu!



Nu är det andningslarmet som ska inhandlas, sen är vi typ klara.
Det mesta finns ju efter Alfons.

Jag har börjat käka mer järn, så jag borde bli lite piggare. Som det varit nu har jag sovit, sovit och sovit. Rätt värdelöst! Njurarna ger sig till känna lite då och då. Nu tror jag även att bebisen börjat sparka på dom. Jag är öm bara jag ligger på ens sidan, så en spark känns kan jag tala om...
Men inga anfall på snart 2 veckor... Peppar, peppar...

På fredag hämtar vi nya bilen! Inte så spännande som det låter, vi har köpt en likadan som vi har, fast grå... 
Jag är inte inblandad i våra bilaffärer överhuvudtaget. Det lämnar jag över åt proffset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar