fredag 15 april 2011

7 april - Pannkaksfrukost

Vaknade och tittade på väderrapporten, och fick veta att det skulle regna hela dagen...
Vi gick ner och åt pannkaksfrukost, och då menar jag pannkaksfrukost!!
Vi fick in ett lass pannkakor lika stor som en tårta!



Om man orkade äta hela själv hamnade man med foto på väggen på restaurangen.
Vi orkade inte ens halva...
När vi åt började solen skina. Så fort upp på rummet och byta om till badkläder och ner på stranden!
Vi låg på stranden några timmar, sen flyttade vi upp till poolen.
Jag somnade ett tag medans Martin gick och tränade, och jag fick en schysst röd bränna på ryggen...
På kvällen tog vi en sista promenad på stranden.


Tiden hade gått så fort, och jag ville inte åka hem.
Hawaii är det mest underbara stället jag har varit på.
Vi köpte en blomkrans av en tjej på stranden, och den luktade helt underbart,
önskar att man kunde spela in lukter.


Mitt på stranden hade man satt upp en scen, och där dansades det hula hula för fullt.
Häftigt att se.


Kändes lite ledsamt att gå och lägga sig på kvällen, jag ville ha mer Hawaii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar