fredag 25 februari 2011

Äntligen helg

Den här veckan har det varit sportlov. Inte så mycket barn på fritids, och det blir lite långtråkigt faktiskt.
Igår missade jag att ta medicin, så igår var ingen bra dag. Märkte efter lunch hur hela systemet började stänga ner. Då kom jag på, eller rättare sagt, Martin kom på att jag förmodligen inte tagit medicinen på morgonen. Och mycket riktigt, när jag kom hem låg medicinen fint kvar i förpackningen och väntade. Jag somnade först med huvudet på matbordet efter att vi hade ätit kvällsmat, sen somnade jag i soffan medans Martin bytte om, och kl 19.15 somnade jag i sängen och sov ända tills morgonen. Utvilad i morse iallafall. Tog pillerna i morse så den här dagen vart mycket bättre, och jag hoppas jag kan hålla mig vaken ikväll då vi ska kila över till Marcus och Sanna och käka lite.

Imorgon drar vi på kryssning. Blir spännande, jag vet inte vilken båt vi skå åka eller vart vi ska. Jag har en tid då vi ska infinna oss hos Mackes mamma. Resten löser sig nog. Återkommer med rapportering.

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Vi ska åka med räkbåten från Åmål som går till Säffle. den tar ca 20 pers inkl besättning,dvs jyrgen som är kapten.'de bjuds på oskalade räkor som ska sorteras och packas i burkar,vatten finns att dricka. har vi tur kanske vi får en smörgås.

    SvaraRadera