måndag 28 februari 2011

Stavningsfel

Hemkommen från havet. Riktigt rolig kryssning. Tack Martin, Micke, Viktoria, Robin, Stora Björn, Lilla Björn, Elias, Sofia, Danne, Rebecka, Macke och Jenny för en lyckad festhelg!
Men jisses vilken huvudvärk jag hade på vägen hem! Och ont i magmusklerna efter allt dansande. De flesta skulle vara ledig idag, jag undrade varför... Imorse önskade jag att jag också vad ledig... Fan vad tungt det var att gå upp.

Hämtade ut ett paket på posten idag. Har nämligen beställt en ny morgonrock, eftersom Martin tänker bränna min gamla som jag har haft i flera år och som det nu är hål i... Men snacka om att jag vart besviken. Har nämligen beställt en morgonrock med mitt namn broderat på. Jag fick själv fylla i hur mitt namn stavas. Men tror ni inte att de jävlarna lyckats skriva Natalie med H, alltså Nathalie. Jag blir så less folk som inte kan stava mitt namn ordentligt!! Allra helst när jag har stavat det åt dem!
Skickar tillbaka rocken imorgon, och fan ta dem om jag får lov att betala frakten.

Idag fyller tvillingarna ett år. Tyvärr kan vi inte gratulera eftersom  Martin har jour. Så vi tar en tripp till Stockholm i helgen istället.

Nu blir det nog sängen, har lite timmar att sova igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar