söndag 10 februari 2013

Mat, nej tack!

För första gången på nästan ett år vägrar Alfons att äta!
Förmodligen är han illamående av penicillinet har får mot sin envisa hosta.
Men vad ställd man blir när han drar igen munnen, skakar på huvudet och puttar bort flaskan!
Så han gick till sängs utan vällingen... Han lär ju vakna i natt!

Jag håller på med kalasförberedelser för fullt!
Har bakat brysselkex, måste dock göra fler då de flesta vart så jäkla fula!
Igår bakade jag vaniljbullar, och sen ska jag göra muffins.
Och det blir pannkakstårta!!
Känns skönt att jag är ute i god tid. Typiskt mig att vara ute i sista sekunden annars...

Har haft en bra helg trots att både Alfons och Martin legat sjuka.

1 kommentar:

  1. Skoj! Och gott med pannkakstårta. Jag var också inne på det men nu blir det nåt annat... vad vet jag inte än. Så jag är inte ute i lika bra tid!

    SvaraRadera