måndag 17 mars 2014

Högvarv

Jag är helt galet trött.
Det tar på krafterna att vara själv hemma.
Nu har jag skött markservisen sedan i fredags... Man får ingen andningspaus när man inte har någon som byter av en. Förstår inte hur ensamstående klarar det!!!
Imorgon blir det god middag och film för att ta igen helgen.
Det känns bra att jobba alla dagar i veckan iallafall, man missar så mycket info och annat när man inte är där jämt.
Ikväll har jag gått en rond mot tvättmaskinen som inte gör jobbet den är anställd för...
Men jag satte den på plats och hoppas den fattade budskapet till imorgon...
Alfons hade tydligen varit jätteskitig när M hämtade honom på dagis, så skalkläderna behövde verkligen tvättas, men centrifugen verkar inte funka så allt var ju sjöblött!
Det är tur att man kan så mycket fula ord, så att maskinen verkligen förstår hur man känner.
Men min och tvättmaskinens relation är nog på sluttampen nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar