fredag 28 mars 2014

Så många planer

M jobbar natt och jag hade som vanligt planerat att ha en myskväll med min nya bok och bädda ner mig i sängen.
Fast så blev det ju såklart inte.  Jag fattar inte varför jag har så svårt att bara koppla av. Istället har jag farit runt och städat både tvättstuga och kök... Jag är så hopplöst rastlös hela tiden. Hänger väl ihop med den diagnos jag utrustats med... Har till och med svårt att bara sitta still och kolla på tv om jag är själv. Tittar jag ihop med någon så pratar man ju oftast om det man ser och då är det lättare att hålla fokus.  Men men, jag får ju mycket annat gjort. Då slipper jag göra det imorgon till exempel!! Jag hade iallafall tillräckligt med fokus för att trycka i mig tre vaniljbullar så helt hopplös är jag ju inte!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar