tisdag 23 september 2014

Från mobilen!

Oj då, nu drog tiden iväg! Jag har strykit alla gardiner i vardagsrummet och det tog sin lilla tid.
Och nu har ändan ramlat ner i soffan och orkar inte gå och hämta datan så det får bli ett mobilt inlägg iallafall.

Jag är så trött! Idag är min längsta arbetsdag på veckan plus att Martin jobbar natt. Då går det i ett, från morgon till kväll! Alfons är superduktig nu när han vet att jag har ont och är trött. Han äter, tittar på Bollibompa, duschar, borstar tänderna utan protester. Sen kryper vi ner i hans säng och läser lite böcker. Det är så svårt att inte somna där med honom!! Han tar oftast inte längre än 10 minuter på sig att somna och det är skönt när man har massor att göra, som tvätt och disk. Eller som ikväll, gardinstrykning...

Imorgon ska jag på röntgen eftersom man upptäckte i fredags att jag fortfarande har vätska i ena njuren. Mardrömmen är att de måste sätta en ny slang i ryggen. Men eftersom jag inte har lika starka smärtor som för två månader sedan då de var tvungna att sätta in den för att avlasta njuren så tror jag inte att de gör det nu.
Vi får se...

Det här är ju inte vad man önskar sig...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar