fredag 31 juli 2015

Att namnge sina barn

Läste Anna Brolins blogg om att ha svårt att komma på ett namn till sitt barn.
För henne tog det en månad att bestämma sig. Jag visste vad mina barn skulle heta flera år innan de ens blev till! Snacka om att det kan vara annorlunda!
Just nu känns Alfons namn klockrent för han är i en period då han "ska bara" och ska göra tusen saker innan han kan somna på kvällen... 
Jag är väldigt nöjd med mina barns namn, som sagt jag har tänkt på dom i många år!

Idag har vi varit i Abrahamsberg hos Alfons kusiner.
Himla mysigt med plockmat och häng med båda Martins syrror, barn och respektive.
Alfons somnade i bilen på vägen hem så han var supersvår att få att somna ikväll.

Nu har jag försökt snygga till den opererade nageln inför bröllopet imorgon.
Haft i hårolja, bästa räddningen för fett hår, och ansiktsmask och är på väg i säng.
Har ni inte testat Maria Åkerbergs produkter så måste ni göra det!!
Älskar allt jag provat!!!
Jag brukade tvätta håret varje dag pga flottigt hår, men sen jag började använda oljan i kombination med schampo och balsam kan det gå 4 dagar mellan tvättarna om jag inte tränar.
Suveränt!!

Nej, godnatt! Imorgon är det brudsminkning på schemat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar