fredag 24 juli 2015

Tjugoelva

Då var den här födelsedagen snart till ända.
Jag har haft en mysig och harmonisk födelsedag trots att jag är kissnödig konstant, och då menar jag verkligen oavbruten kissnödighet!
Roligt att fylla 31 men känns sig som 91...
Positivt är ju att det bara tog 362 dagar för akademiska sjukhuset i Uppsala att leta fram en läkare som förstod mitt problem och dessutom var villig att ta tag i det... Är det konstigt om jag ställer mig tvekande till att fortsätta betala skatt?!
Anyhow, haft en superbra födelsedag och blivit uppvaktad av både vänner och familj.
Bästa måste ju ändå vara när Alfons kröp upp i knät ikväll och lade armarna runt min hals och sa: "grattis på födelsedagen mamma, har du haft en bra födelsedag?"
Älskade unge!
Dagen avslutades i soffan med bubbel och "modern family".
Imorgon gör vi parken zoo. Känns så där, jag har ju ganska starka åsikter om deras sätt att hantera saker för ett par år sedan. Får åka dit och känna efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar