fredag 18 november 2011

Vårat fina hus

Vårt fina hus!

Baksidan


Jag älskar vårat hus!
Jag vill flytta in typ nu!
Och tack vare att Martin är
så himla duktig och jobbar
i huset all ledig tid han har
så kommer vi med största
sannolikhet att kunna flytta
in innan bebisen kommer.
Det vore väldigt skönt att komma
iordning iallafall lite grann innan.
Det är ju en del grejer som måste
fixas innan h*n tittar ut.
Det är säng, skötbord och
tusen saker till som ska inhandlas.
Dessutom ska ju alla saker i lägenheten och
källarförråden flyttas in i huset.
Känns skönt att jag kommer vara ledig från den 22 december,
då kan jag i lugn och ro gå och packa upp flyttkartonger.
Det är bara att hoppas att min rygg tänker
hänga med fram tills dess.


1 kommentar:

  1. Åhhh vilket fint hus Natalie! Där kommer ni trivas som fisken i vattnet! Kram till er alla! Anna Grillfors

    SvaraRadera