lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!

Har precis avslutat årets sista gymnastikpass.
Det vill säga, jag har rakat benen.
Man vill ju vara fin på årets sista kväll.
Den här nyårsafton kommer bli supertrevlig,
det känner jag på mig.
Förra året satt jag hemma och glodde ut genom fönstret
för att få se lite fyrverkerier, med världens feber.
Men i år blir det säkerligen bättre!
Det väntas tre rätters middag hos Robin, Lotta och Tuva.

Igår tog vi en liten tripp till förlossningen
då bebisen försökte lura oss att det var dags.
Jag hade ganska täta och kraftiga
sammandragningar.
Men det var ingen fara.
Fick en tablett som lugnade ner processen.
Hade sen ett allvarligt samtal med
bebisen ang husbygge och inflytt.
Så nu har den lovat att hålla sig inne ett tag till...

För övrigt så önskar familjen
Nyberg/Malmros-Ahlin
alla vänner ett gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar