söndag 3 mars 2013

Badhusinvigning

Idag har vi invigt badhuset!
Alfons älskade det!
Han är väldigt vattenvan från vårt badkar, men det var lite annorlunda i en stor pool i ett stort badhus.
Han såg ut som en fågelholk i ungefär 15 minuter, sen kom han igång.
Jag lyckades med bedriften att duscha både honom och mig. Klä på både honom och mig. Det enda jag inte lyckades ned var att reda ut tovorna i håret.
Så jag slängde upp kalufsen i en tofs och glömde bort det...
Nu får jag försöka reda ut resultatet av det...
Eftermiddagen sov jag bort på soffan, då min magkatarr spökade lite.
Efter det vart det en promenad i solen till mina föräldrar.
Nu ligger jag på soffan igen och förbannar glassbilens reklamutskick!
Jag försöker gå ner i vikt här, sluta lägga lappar i brevlådan med massa smaskig glass!!
Tänk om man skulle lägga reklam om knark i brevlådan hos en narkoman som försöker lägga av!
INTE SCHYSST!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar