fredag 22 mars 2013

Jävla skitaffär!

Nu är jag så trött på Barnens Hus i Västerås!
Jag beställde ett nytt sufflettfäste till vagnen för över en månad sen.
Jag har ringt med jämna mellanrum och frågat om det kommit.
Nu visar det sig att det har legat där utan att någon vetat vad det är...
Och nu måste jag dessutom ta med mig vagnen och åka dit för dom vet inte om det är rätt fästen!!
När Alfons var 3 månader så köpte jag en liggdel till Emmaljungan eftersom Alfons växte ur quadroliften.
Jag hade Alfons med mig till butiken i babyskyddet.
Och när jag ber personalen om hjälp att bära ut liggdelen till bilen så möts jaga en suck.
Jag förklarar att jag omöjligt kan bära både sonen och liggdelen, och att jag inte vill lämna lin son varken i bilen eller i butiken.
Jag får då låna en ranglig fallfärdig vagn som jag fick sätta både liggdelen och Alfons på för att ta mig ut ur butiken.
Så nu blir det aldrig mer ett inköp på Barnens Hus i Västerås!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar