onsdag 20 mars 2013

Motivationsbrist

Idag när jag åkte till jobbet hade jag en motivationsnivå som var lika hög som en myra.
Hoppades lite, eller ganska mycket, att någon sprängt utfarten från Gröngarn...
Sen jag fick veta att jag är övertalig/överflödig har det känts helt värdelöst att gå till jobbet.
Då känns det bra att komma hem till en underbar familj!
Och Martin hade skurat båda badrummen, torkat golven, handlat.
Så nu finns det inga uppgifter kvar till mig imorgon.
Då kan jag och Alfons enbart ägna oss åt soffhäng!?
Nja, det blir nog svårt att övertala trollet att det är roligt att ligga still.
Nu går han, helt spontant!
Det ser så underbart, lätt okontrollerat ut!!

Nästa helg åker vi till Sälen, då kanske han kan åka skidor!? ;-)

2 kommentarer:

  1. Haha. Jag ser dig (efter dina egna beskrivningar av dig själv här inne som inte den absolut smidigaste i enköping) liksom lite fumlande ner för backen. Och Alfons swischandes förbi! Lite som i sällskapsresan 2!
    Va fint du gjort här inne!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite så ser nog verkligheten ut också! :-)

      Radera