onsdag 23 oktober 2013

Liten uppdatering

Kort uppdatering:
Ligger i sängen och väntar på Martin som är på någon sorts övning. Känns som han aldrig sover hemma, fast det gör han, så jag tänkte hålla mig vaken tills han kommer hem.
Har börjat läsa Nick Hornbys "A long Wayne down" på engelska. Den verkar jättebra, men det tar ett tag innan man kommer in i språket.
Alfons sover. Faktum är att han sover sjukt bra sedan jag vred hans säng lite. Jag själv är känslig för hur sängen står i förhållande till rummet och resten av huset, så han kanske har ärvt det?
Två arbetsdagar kvar, sen är det helg, och lov! Jag lär ju sova måndag, tisdag, förhoppningsvis lite drogad, så jag slipper den värsta smärtan... Förra gången plockade man bort Rohypnolen ur smärtlindringsprogrammet pga mina andra mediciner, men nu äter jag ju inga mediciner... Vore lite spännande att testa! ;-) Fast jag får nog sova bort det värsta... Nu tror jag att jag hörde Martins bil!!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar