lördag 9 november 2013

Dålig uppdatering!

Jag vet att jag är kass på att uppdatera här, jag ber om ursäkt.
Jag har tappat så mycket läsare pga. att jag inte uppdaterar, det vet jag.
Just nu är det massa beslut som har behövt tas ang. framtiden. Men det mesta verkar vara klart nu. Jag får se om jag läser klart engelska kursen. Eftersom jag fortfarande inte ser ordentligt så hinner jag förmodligen inte plugga till det prov som jag redan lyckats skjuta upp en vecka...
Men jag har dessutom tagit ett beslut ang. mina studier, och jag kommer inte att fortsätta.
Jag resonerar som så här: så bra som jag mår nu har jag aldrig gjort. Jag känner mig lycklig och nöjd med precis varenda liten bit av mitt liv. Plugget gör att jag är stressad och har ont i magen, och jag känner att jag vill inte ha det så nu. Jag vill njuta av det jag har just nu. Jag vill vara Alfons mamma, och vara den bästa mamman jag kan vara! Jag gjorde ett val för 10 år sedan att hoppa av gymnasiet. Och mitt motto i livet har alltid varit att det gör ingenting om jag inte har ett högbetalt, flashigt jobb, så länge jag är lycklig. Och jag känner att jag håller på att tappa det mottot. För det som är viktigast för mig, det är at få vara med min familj, och vara lycklig. Så nu tänker jag göra så. Jag ska jobba i ca 4789 år till, så jag hinner plugga om jag skulle känna för det längre fram.

Vi har bokat resa också.
Den 21 januari åker vi till Aruba i två veckor. Det ska bli jäkligt skönt!
Det blir en tidig 30 års resa.
Jag fyller ju år på sommaren och då vill man ju vara hemma i Sverige.

Nej, nu börjar ögat säga ifrån.
Ska försöka bli bättre på att uppdatera, men lovar inget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar