måndag 25 november 2013

Monday!

Tjoho, imorse var Alfons ögon helt kladdfria!! Eftersom han är pigg och glad blir det dagis imorgon. Han har inte varit där på en vecka så vi får se hur det går.
Han åt en rejäl lunch och sover nu, medan jag väntar på Martin som är på väg hem.
På eftermiddagen ska vi till resebyrån för att fylla i lite papper. Vi kommer flyga över amerikanskt luftrum och måste då fylla i en massa...
Jag måste börja leta efter sandaler till Alfons. Vart hittar man det så här års? Jag har ingen lust att lägga en allt för stor peng heller, eftersom han kommer behöva nya till sommaren.
Nya UV dräkter måste fixas också. Han kan bara ha en av de jag köpte i somras.
Vi ska även kika på tapeter till Alfons rum. Det börjar bli dags att ta tag i en del saker invändigt i huset.
Jag skulle vilja ha nya julgardiner, men det verkar vara svårt att hitta juliga gardiner med rynkband...
Jag har ingen lust att sy själv...
Planerar även för helgens drinkkväll!
Nej, nu får M gärna komma för jag är vrålhungrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar