söndag 5 oktober 2014

En bra dag

Idag har det varit en bättre dag. Inte ont i njurarna förens ikväll. Däremot tror jag att jag känner av foglossning. 
Vi röjde undan massa skit som låg bakom och i garaget. Vi har även börjat plocka ur det rum som blir bebisens rum. Vi har kört massor av skräp till Återbruket.
Jag älskar att slänga saker!! Det finns inget värre än att spara på gammalt skit som man aldrig använder.
Jag börjar känna behovet av boa inför bebisens ankomst, så det var skönt att få ut lite saker ur det rummet som bebisen ska ha.
Även om spjälsängen kommer vara i vårt sovrum så inreder vi rummet med garderob och plats för leksaker.

Jag har nog inte riktigt förstått att vi ska ha barn igen. All min tid har gått åt att oroa mig för min egen hälsa så jag har inte ägnat så mycket tid åt att tänka på allt annat.
Jag känner mig faktiskt snuvad på min graviditet. Den här gången skulle bli den gången då jag inte skulle oroa mig lika mycket och bara njuta. Men så har det ju inte riktigt blivit.
Nu räknar vi bara dagar tills det är över och vi får ut bebisen. Hen är så sjukt efterlängtad. Först då kan man börja behandla mig med de metoder man normalt sett använder.
Vi får se vad de säger imorgon. Förhoppningsvis har dom en plan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar