tisdag 14 oktober 2014

Längtar till julen

Borde stryka kläder, men det är helt värdelöst när man måste avbryta för att gå och kissa var tredje minut!
Man hinner lagom dra upp byxorna innan man är kissnödig igen!!

Idag har jag en näst intill smärtfri dag. Det är skönt.
I förrgår låg jag inne igen med ett njurstensanfall. Den här gången fick jag testa en TENS-apparat som jag sov med hela natten. Det hjälpte jättemycket och det känns skönt att inte behöva ta stark smärtlindring så ofta. Morgonen efter kom det ut en rejäl sten och när man ser hur de ser ut så är det fan inte konstigt att det gör ont!


Nu vet vi ju att det ligger fler stenar som väntar på att få kliva in i rampljuset och göra mitt liv till ett litet helvete, men vi hoppas det dröjer några veckor iallafall.

Jag har börjat titta lite på julgardiner. Försöker blicka lite framåt och jag längtar så mycket efter julen!!!
Jag har så mycket planer för hur det ska se ut med allt pynt!
Alfons har pratat om pepparkakor sedan förra julen så han är rätt förväntansfull han med!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar