fredag 18 mars 2016

DONE!!

Whop whop! Idag kom jag äntligen iväg och fick den däringa tatueringen gjord!


Tog lilla mamma med mig som stöd då jag trodde det skulle göra jätte ont! Har inga minnen av huruvida min pyttelilla tatuering på ryggen gjorde ont för 15 år sedan. Men det kändes inte.
Jag tittade på killen som tatuerade mig och frågade om han gjorde på riktigt, för det gjorde inte ont alls. Obehagligt, ja visst, men smärta är verkligen att överdriva.
Det här är alltså början på den. Ska bygga vidare på den. Med vad får vara hemligt tills vidare...
Jag förstår hur detta kan bli som ett gift för en del, för jag känner att jag bara vill fortsätta och fortsätta! Herregud, hur ska detta sluta??!!

Jahapp, fredagkväll och båda barnen sover. Jag mår illa pga för högt godisintag redan. Urk!
Ska titta på Lets Dance, jag har inte tittat på något program den här säsongen så jag har ingen aning om vilka som är med ens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar