lördag 19 mars 2016

Lördag

Godmorgon!
Sovit si så där, Tilde har sovit i vår säng i natt och hon ska helst ligga uppe på en...
Nu har jag och barnen käkat lördagsfrukost och de har dragit fram sina leksaker.


Vi har inget planerat idag och det är så skönt, jag blir gärna lite stressad annars, när jag är ensam med barnen. Så mycket som ska tänkas på och packas med och jag kan omöjligt lyckas få med mig alla saker någonsin!

Tatueringen är röd idag, hoppas det är normalt. Jag smörjer och smörjer! 
Jag är så nöjd med den, tycker den är superfin!


Jag är även väldigt nöjd med tatueringsstudion, Magin Lines Tattoo i Västerås. Till skillnad från salong Betong i Stockholm som hade ett väldigt skumt bemötande och som inte kunde erbjuda mer än en sorts typsnitt. Märkligt tycker jag.

Nu ska vi kicka igång dagen, hörs sen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar