onsdag 18 maj 2011

Kroppen är inte van

Idag sprang jag själv. Utan min coach.
Det gick ganska bra, men jag orkade inte riktigt lika långt idag.
Och jag blir så förbannad när inte kroppen vill!!
Fick ont i magen efter ett tag.
Förmodligen säger kroppen: "Nu får du väl ändå ge dig!"
Min kropp är ju van att ligga i horisontellt läge på soffan, inte vara ute och röra på sig.
Så det blev väl en chock för kroppen att jag stack ut och sprang idag igen.
Kroppen hade nog räknat med att det som vanligt var en engångs företeelse.
Men tji fick kroppen!!

Fortfarande inga besked på jobbet.
Blev ännu mera arg och besviken idag.
Någon som kan rekommendera ett jobb?

2 kommentarer:

  1. Mitt blir snart ledigt! ;-)
    Kasst att det ska vara samma jäkla visa varenda gång!! Kramar Tina.

    SvaraRadera
  2. Ja, inför varje sommar är det samma visa. Men nu har det löst sig! Kram Natalie

    SvaraRadera