söndag 15 maj 2011

Tycker inte om att sova ensam

Martin jobbar dygn. 
Det innebär att han började jobba kl 7.30 imorse och slutar 7.30 imorgon bitti.
Jag får alltså sova ensam, och det gillar jag inte.
26 år och mörkrädd... det är sant. 
Jag är som ett barn, är helt övertygad om att det finns monster under sängen.
Såg en film för över ett år sedan: Paranormal Activity.
Och den filmen har skrämt upp mig så oerhört att jag inte kan sova.
Jag vet, det är skitlöjligt.
Men när Martin jobbar natt ligger jag och glor ut i hallen hela natten,
helt övertygad om att det ska komma något läskigt och röva bort mig.
Jag kommer verkligen bli en bra förebild för min framtida barn!

Just nu sitter jag och tittar på ett program om hårfärgning.
Väldigt intressant då jag efter de två sista gångerna jag färgat håret tappat massvis med hår.
Det är som en matta på golvet efter jag har borstat och fönat håret på morgonen.
Vet inte om det beror på färgningen eller om det är något annat som är fel.
Jag har fått en remiss till läkare för att jag har så hög puls, så det kanske också kan höra ihop.
Hoppas iallafall att jag snart slutar tappa hår. Vill ha mitt tjocka hår kvar faktiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar