måndag 16 maj 2011

Skaffa hund?!

Jaha, vad var det jag sa...
Jag tittade på klockan sista gång 04.30 imorse. Då hade jag inte somnat än...
Fan, jag måste lära mig att sova ensam!
Martin ska ju jobba nätter halva sommaren, och då kan ju inte jag ligga sömnlös halva sommaren!
Kanske skulle skaffa hund?!

Ikväll har jag sprungit. Hela 4 km!!
Helt otroligt för en människa som tidigare bara orkat springa 500 meter.
Kändes skitbra och jag är helnöjd.
Martin kom med glada tillrop från cykeln. Han har gjort illa ett knä och får inte springa.
Men han är så go´ som gör mig sällskap iallafall!

Ojoj, nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon!


2 kommentarer:

  1. Hund? Inte alls rätta lösningen. Tänk bara is kalla vintern, -25 grader, elelr snöstorm, eller regnrusk och kalla tidiga mornar. Nä, mitt trix är att ligga mitt i sängen och tänka att jag är en mask som klättrar upp för en tråd. När jag kommer till mitten ramlar jag ner och får börja om. Funkar varje gång! Kram från Anna Grillfors

    SvaraRadera
  2. *skrattar* Vilket bra tips! Ska testa det nästa gång!! Kram

    SvaraRadera