onsdag 5 oktober 2011

Äppeljuice, schlager och en massa sparkar

Igår var det precis hälften av graviditeten förbi.
Hälften kvar nu.
Det känns både helt underbart och väldigt spännande
och riktigt läskigt!
Vi hade IDOL med eleverna på jobbet idag.
Det var typ bara schlagerlåtar,
och det vart en ryslig fart i magen
under de flesta låtarna.
Bara hoppas att h*n ändrar musiksmak
till h*n kommer ut,
för jag är ledsen men någon schlagermamma,
det blir jag aldrig.
Just nu spelar jag bla Mary J Blige, Wyclef Jean,
Bob marley och Elephant Man
för fullt, och hoppas på en reaktion!
Den verkar dock utebli...
Verkar som att schlager och Martins röst
är det enda som får fart på den lilla filuren...

Lustigt. Precis när jag skriver detta så börjar h*n sparka till
Mary J Blige Lil Wayne och P.Diddy  - Someone to love me
Lyckan är gjord!!
Förmodligen bara sammanträffande alltihop,
hur som helst så är det himla mysigt med alla
dessa sparkar.

Jag har fått en ny last.
Nämligen äppel juice.
Dricker typ 1 liter bara på jobbet.
Sen blir det ännu mer när jag kommer hem.
Vilket resulterar i att jag spenderar mina arbetstimmar på
toaletten, för man blir väldigt kissnödig när man dricker så mycket.
Och nätterna ska vi inte prata om...
Är uppe typ 5 gånger per natt.
Och varje gång jag ska ur sängen väcker jag Martin eftersom
jag måste åla mig ner till fotändan eftersom
vårt "sovrum" är så litet att sängen precis får plats.
Och jag ålar inte särskilt smidigt tydligen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar