söndag 27 maj 2012

Tråkigt

Fy satan vad tråkigt det är att träna magmusklerna!!! Det är ju nödvändigt om jag vill återfå någon sorts funktionalitet i magen, men jag får verkligen tvinga mig till det! Har fått övningar av sjukgymnasten oxå. Hoppas jag ska få rätsida på ryggen...

Jag har bestämt mig för att de sista 15 kg ska bort.
Jag har väntat ut vätskan länge nu, men börjar inse att det inte är vätska... Jag gjorde misstaget att ägna mig åt totalt frosseri under graviditeten, och nu är det jättesvårt att bryta det mönstret!! Men nu får det vara nog med tårar och panikattacker i garderoben! Jag får helt "enkelt" ta tag i problemet!!! Och jag vet att många säger att det är normalt att se ut så här efter att man fött barn, men jag trivs inte med mig själv. Jag mår riktigt dåligt! Så den här sommaren gör det ingenting att Alfons inte ska vara ute i solen, för jag stannar oxå gärna inne i väntan på viktras och en ny sommar!

1 kommentar:

  1. Åh, låter jobbigt! Men bra att du inte ammar för då kan du ju gå ner i vikt i hyffsad snabb takt utan att varken du eller bebis mår dåligt. När man ammar så är det ju dåligt att gå ner för snabbt för då får barnet bantningsgifterna via mjölken!
    Du kommer fixa det om du bestämt dig, heja heja! Du har helt rätt i att det viktigaste är att man själv mår bra och är nöjd!
    Kram.

    SvaraRadera