lördag 26 maj 2012

Länge sedan

Oj, nu var det länge sedan jag bloggade.
Förmodligen för att det inte hänt något
superspännande att skriva om.
Fast just i skrivande stund händer det säkert
någon spännande.
Martin har bytt bort jouren ikväll
för att bowla och med sina arbetskompisar,
men sökaren är kvar hemma
och just nu gick larmet!!
Tyvärr har Martin satt den på ljudlös så jag
som är så nyfiken kan inte höra vad det är
som hänt!!
Typiskt!
Dessutom så verkar det som om den ska
fortsätta vibrera i all evighet.
Undrar vart jag ska gömma den då,
så jag slipper höra det där jäkla brummandet...
Blir nog till att ringa sambon och
fråga vilken knapp jag ska trycka på...

Övrigt har det som sagt inte
hänt särskilt mycket.
Alfons har fått sin 3-månadersspruta
och jag tror att han börjar förlåta mig för det.
Han fick feber och sov skitdåligt.
Men nu är han på banan igen.

Nej, jag är ledsen,
det blir inte roligare än så den här gången.
Jag är skittrött och tänker ansluta mig
till Alfons och John Blund nu.

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar