onsdag 2 maj 2012

Ny vagn!

När man börjar livet på 4260 g
är det inte konstigt att man växer ur
sin vagn redan efter 2,5 månad...
Vi har haft Emmaljunga Nitro City
med sittdelen och en sk Quadrolift.
Men när man ställer ner liggdelen i vagnen
blir den alldeles för smal.
Så idag åkte jag till Barnens Hus
och köpte mig en Citykorg.
Det är den riktiga liggdelen.
Nu får han plats ordentligt.

Kolla skillnaden:


Att jag dessutom lyckades hitta en Polar Performace Black
gjorde ingenting.
Jag tycker de är så snygga!!
Sittdelen är PP Red.




 Så nu kan jag lägga Alfons i vagnen
med gott samvete
och slipper oroa mig för att
armarna ska växa fast i sidorna på honom.


Idag har jag haft en riktig "fuldag".
Jag har varit ful redan från när jag gick upp
och ändå tills nu,
klockan är 20:49.
Så jag antar att jag får gå och lägga mig ful också...
Försökte rädda situationen
med en uppfräschande ansiktsmask.
Men det hjälpte föga...
Hoppas på en roligare spegelbild imorgon...

Godnatt!!

1 kommentar:

  1. De växer fort. Vi hade citykorgen till Agnes redan från start å den va toppen tycker jag.
    Fördelen med att vara hemma är att man kan få vara lite "ful" ibland.

    // Johanna

    SvaraRadera