onsdag 22 augusti 2012

Jag är inte som andra jag...

Jag är nog inte riktigt som andra människor.
Vi ska ha namnfest för Alfons på lördag, och en del skulle väl då kanske "prov duka" eller testa att göra maten man tänker bjuda på.
Men inte jag.
Jag "prov städade" istället.
Och ja, det blev ganska bra.
Jag tänker nog städa på samma sätt innan helgen...
Jo, en del av er kanske tycker att jag inte behöver städa mer innan helgen.
Men har man pröjsat extra för centraldammsugaren, då får man fan i mig se till att använda den!

2 kommentarer:

  1. En liten undrande fråga! Skulle vi inte vara hos Björne? Eller är det ändrat igen? //lotta

    SvaraRadera
  2. Haha. Tänker på sången "när andra spelar fotboll då springer de på planen och sparkar på bollen precis som man ska, men jag springer på bollen och sparkar på planen för jag är inte riktigt som andra jag..."
    Fast du kan ju göra om den! :)

    SvaraRadera