söndag 12 augusti 2012

Utveckling

Fan vad svårt det är att inte jämföra sin egen bebis med andras bebisar när det kommer till utveckling.
Helt plötsligt känns det som att alla andra bebisar både sitter, kryper, går och åker moped...
Jag vet att alla utvecklas olika och att de kan vara sena med en del saker och tidiga med andra saker.
Men jag lider förmodligen av en arbetsskada, och tror att det är något fel.
Dessutom är jag glad om Alfons väntar lite med mopedkörandet ett tag... Man är orolig så det räcker redan!

Han är en hejare på att äta hur som helst.
Han får ersättning till frukost, sen är det gröt på förmiddagen, ett riktigt mål mat med efterrätt till lunch.
Gröt igen på eftermiddagen och ersättning innan sänggåendet.
Sen sover han som en stock!!
Men vi kan stå och kika in i sovrummet när han ska somna; vilken show!!
Han kan snurra runt flera varv, ha brottningsmatch med snuttefilten och ha riktigt roligt!
Men han somnar helt själv och sover ända till 04:00, men då lyfter vi upp honom till oss och så sover han oftast till 06:30.
Helt ok måste jag säga!!
Håller en tumme för att han ska sova riktigt länge imorgon eftersom jag tänkte glo på OS avslutningen ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar