torsdag 16 augusti 2012

"Jag lånar den här en stund..."

På lördag ska vi på 30 års fest x 2.
Ska bli jättekul.
Hade varit roligare om jag visste vad jag skulle ha på mig.
Hade varit roligare om jag k-u-n-d-e ha något på mig.
Jag har för tillfället en sk lånekropp.
Den här kroppen är egentligen inte min förstår ni.
Min riktiga kropp som är 20 kg mindre, är bara på semester.
På obestämd tid...
Och fötterna har jag också bara lånat.
Av Big Foot,s lillasyster.
Fast det lånet misstänker jag är på livstid...
Så jag har varken kläder eller skor till på lördag.
Varför kan inte den där jäkla gjutesäcken någonsin bli en trend?

1 kommentar:

  1. Åh, stackare! Så där är det inte kul att känna, när man ser sig i spegeln och tänker "är det här jag?" och tror att man ser annorlunda ut sekunden innan man ser hur man ser ut. Jag har erfarenheter av denna känsla, inte pga av extrakilon men när man fått en dålig klippning där frisören tog för mycket och man kan inget göra - bara gå och se ut som en 40årig kärring. Och. Vänta på att det ska växa ut. (Detta hände för några år sedan...)

    SvaraRadera