fredag 7 september 2012

Stackars fötter!

Satan vad ont i fötterna jag har!
Men jag vägrar ge upp våra morgonpromenader!
Jag tror aldrig att mina fötter kommer återhämta sig efter graviditeten...
Jag har tex ingen känsel i mina stortår.
Fast det ska jag kolla upp, kan nog vara nåt i ryggen som spökar.

Annars rullar livet på.
Martin har börjat jobba efter 9 veckors semester.
Jag och Alfons är ute och går som två idioter.
Och vi har upptäckt gungan!
Han tycker det är jättekul!
Så nu kan man ha ett mål när man är ute och går, nämligen lekparken.
Det var ju tänkt att kommunen skulle bygga en lekpark precis mittemot vårt hus.
Men det ska tydligen bli en parkeringsplats för byggarbetarna som bygger ålderdomshemmet på Gröngarn.
Jag orkar inte ens kommentera det idag...
Jag sparar mig till jag ska ringa på måndag och ge kommunen en redig utskällning ala Natalie...

Förra året började jag ju plötsligt älska hösten, vintern och julen.
Trodde det var något med gravidhormonerna, men det håller i sig.
Jag ääälskar dessa höstmornar!
Vi går hemifrån någon gång mellan 6-7 och det är så fint!
Jag håller på att bli gammal tror jag!

Hade egentligen inget särskilt att dela med mig av.

Trevlig helg!

Ja just det, idag får vi vårt badkar!!
Eller får och får, vi kommer med största sannolikhet få lov att öppna plånboken när vi hämtar det.
Men iallafall, det ska bli så mysigt att Alfons kan bada där istället för baljan som han typ vuxit ur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar