måndag 1 oktober 2012

Bye Bye Love...

För 12 år sedan, när jag mådde som sämst klev två killar in i mitt liv.
Sugar Ray och Mike Tyson.
De blev tillsammans med TinTin som flyttade till oss två år senare ljusen i mitt liv.
När jag flyttade hemifrån fick mina älsklingar stanna kvar hos mina föräldrar, då jag inte kände att det var rätt att göra 3 utekatter till innekatter i en lägenhet.
Men de har alltid varit mina älsklingar, som jag träffat flera gånger i veckan.
Men tiden går och den tråkiga verkligheten är ju så att katter inte lever för alltid.
Tyson som tyckte att daggmask var det mest spännande man kunde jaga
lämnade mig för ca 4 år sedan.
TinTin med sitt stora, men tyvärr svaga hjärta följde Tyson för två år sedan.
Idag blev de återförenade alla tre...
Idag har Sugar Ray somnat in.
Saknaden är stor, det gör så ont.
Men vetskapen att de är tillsammans gör att det känns lättare.
Idag den 1 oktober har mitt sista pälsklädda hjärta lämnat mig...

2 kommentarer: