måndag 3 december 2012

Julkalendern 3:e december

3. Berätta om din bästa vän

Min bästa vän heter Jenny.
Vi lärde känna varandra för några år sedan.
Henne kan jag prata om allt med, hon tycker aldrig att jag är konstig. (Hoppas jag)
Hon är världens bästa på att peppa mig när jag är nere.
Hon är fyra år äldre än mig, 22 alltså.
Och hon har en så underbart söt son, Casper! Det skiljer ca 8 månader på Alfons och Casper.
Nu har Jenny börjat jobba igen efter sin föräldraledighet, så vi hinner inte träffas så mycket, vilket är skittråkigt.
Jag är glad att jag har en vän som henne.


Åh, vad jag känner att detta liknar en mellanstadieuppsats i mitt sätt att uttrycka mig. Jag får ursäkta mig med att jag är trött idag!

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt!! Jag ska också göra denna lista fast nu hamnar jag efter lite men vilken bra ide!! Kul läsning! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt!! Jag ska också göra denna lista fast nu hamnar jag efter lite men vilken bra ide!! Kul läsning! Kram

    SvaraRadera