tisdag 11 december 2012

Nä, allvarligt talat!

Det här med bloggkalender var inte min grej.
Fy, vad tråkiga inlägg det blir!
Känner bara massa stress över att jag måste blogga.
Visserligen blir det ju något skrivet varje dag, men vem orkar läsa 3:eklassuppsatsmässiga inlägg ala ZzZzZz?

Jag kan meddela att jag nu kommer i mina drömjeans!
Ni vet sådana där byxor man har kvar i garderoben fast man inte kommit i dom sen istiden.
Jag har haft ett par Lee jeans legat och stirrat hånfullt på mig massor med år.
Så många år att de förmodligen till och med gått ur tiden.
Iallafall, upptäckte häromdagen att jag faktiskt kan ha dom!!
Tyvärr har de blivit alldeles för stora!!
Hmpf, så kul var det med det.
Det hade ju varit en sak om man vart miljonär på att vara föräldraledig, så jag kunde köpa en massa nya byxor.
Jo, givetvis är jag stolt och glad också, en byxlös, stolt och glad tjej!
Imorgon ska vi på luciatåg på jobbet. Och min bästaste moster landar imorgon eftermiddag!!

3 kommentarer:

  1. Åh hej vad roligt! Bra jobbat? Betyder det att alla dina gravidkilon är borta nu? Jag har upptäckt att min kroppsform är annorlunda fastän jag gått ner nästan allt sen graviditeten. Bredare höfter exempelvis. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har gått ner mina gravidkilon och lite till. Har snart nått min målvikt. Så här lite har jag inte vägt sedan jag var typ 20. Det är jätteskönt!

      Radera
  2. Förresten! Tyckte det var kul att läsa din bloggkalender. Och förbannade att jag inte börjat med en själv!

    SvaraRadera