torsdag 18 februari 2016

4 år

Idag är det 4 år sedan mitt liv förändrades helt. För 4 år redan klev en rödhårig kille på 4360 gram in i mitt liv och tog mig med storm.
Tänk att jag fått äran att vara mamma till denna underbara gosse i hela 4 år. 
Han får mig att utvecklas som människa varje dag. Han gör mig gråhårig, men han gör mig också oerhört stolt och glad.

Alfons födelsedag har spenderats helt i hans smak. Chill framför tvn på morgonen, våffellunch efter det. 
När Tilde sov middag spelade vi spel. Han fick ett väldigt roligt och lärorikt spel om klockan av oss.
Sedan kom mormor och vi åkte upp på stan och tog eftermiddags fika på café Magnific.
Martin som jobbat idag kunde sluta tidigare och då åkte vi och hämtade Alfons favoritmat på Vita Elefanten. 
När han stod och borstade tänderna frågade jag om han hade haft en bra dag. "Det här är den bästa födelsedagen i hela mitt liv!!" säger han då. Underbara unge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar