tisdag 24 januari 2012

3 veckor kvar!

Idag är det 3 veckor kvar innan vår älskade bebis
är beräknad att dimpa ner hos oss.
Förhoppningsvis går jag inte över tiden,
för det tror jag inte att varken
kropp eller psyke klarar!
Fast man har ju nu vant
sig vid att vara orörlig.
Jag försökte gå normalt igår,
men jag har lixom glömt bort
hur man gick innan man började gå
som snömannen.
Det börjar kännas rejält att bebisen
 fixerar sig också.
Imorgon får vi reda på om det är
huvud eller rumpa som fixerar sig.
Vi hoppas på det första.

Ikväll är det visning på lägenheten igen.
Så jag har städat och fixat inför det.
Egentligen sa vi att vi skulle hjälpas åt när
Martin kommer hem från jobbet.
Men jag tänkte att jag är ju ändå hemma...
Nu ångrar jag mig...

Och till helgen hoppas vi att första flyttlasset
går mot Basketgatan 1!!
Jag måste ändå säga att vår planering
har varit exeptionellt jävla bra!
Snacka om tajming med hus och barn.
Kanske inte ska ropa hej än,
men det ser ju väldigt ljust ut!
Ska försöka få ut lite foton på huset
nu när det är klart.


1 kommentar:

  1. Är supernyfiken på huset & vill gärna se bilder! Hoppas ni mår bra alla tre och att bebisen inte låter vänta på sig! Gick över 10 dagar med Filip & de dagarna var längre än alla 9 månaderna tillsammans- det önskar jag dig verkligen inte!!! Kram till er båda! Anna Grillfors. P.S försök att ta det lite lugnt åxå - tänk på dig själv nu, det kommer du inte göra sen!!! KRAM

    SvaraRadera