lördag 11 februari 2012

Kom nu då!

Två dagar kvar till beräknat förlossningsdatum!
Nu kan ju faktiskt bebisen komma när som helst!
För min del får den gärna komma ut till oss nu.
Går hela tiden och känner efter som det inte är på G.
Men jag får nog tyvärr säga att det inte händer mycket.
Skulle inte förvåna mig om jag går typ 2 veckor över tiden.
Och nu kan jag faktiskt hålla med
folk som tycker att jag är stor,
det ser ju faktiskt ut som om jag svalt
hela Barbapapa familjen...

Vi stormtrivs iallafall i huset.
Idag har vi köpt barstolar till köket.
Och vi har tagit hem vagnen,
så nu går jag och tittar på den
mest hela tiden... :-)

Nu tycker jag att vi allihopa håller
tummarna för att det drar igång snart.

1 kommentar:

  1. Tur att ni har stort hus nu så att du kan testköra vagnen ordentligt. Jag håller tummarna att bebisen kommer till er i veckan så ni slipper vänta längre.

    Ha en fin dag
    // Johanna

    SvaraRadera