lördag 25 april 2015

En halv utekväll

Jaha, här sitter jag själv i soffan. Martin är ute på stan ikväll. Da Buzz spelar på Klara Hall. Jag var med till Veronica och Mange och käkade god mat och umgicks ett tag iallafall.
Men det är fasen bättre att vara hemma hela kvällen än att vara med och åka hem lagom till feststämningen börjar ta rejäl fart!!
Men jag tycker Tilde är lite för liten att lämna bort en hel natt än så länge. Dessutom är jag så rädd om mina öron. Min tinnitus och mina öron tål typ ingenting längre...
Nej, det kändes inte alls något kul att åka hem och sminka av sig...
Innan vi åkte iväg

Får hitta på något festligt så snart Tilde kan vara borta en hel natt.
Eller det kan hon ju säkert vara redan nu, det är väl jag som inte kan vara borta från henne!
Hon och Alfons har ju haft en toppenkväll med farmor och farfar såklart!
Alfons tycker ju att det är jätteroligt att vara med både farmor och farfar och mormor och morfar.
Måste ju säga, och alltid upprör det någon, att det är för jäkla skönt att inte amma!
Vilken frihet jag har. Jag tränar när och hur länge jag vill. Jag kan vara borta en hel helg om jag vill, inte för att jag vet vad jag skulle göra borta en hel helg.
Men jag känner verkligen så här nu när jag inte brottas med det dåliga samvetet längre att jag hade blivit knäckt av att amma!
All heder till alla dom som gör det!

Hur som, jag åkte hem och sorterade ögonskuggor istället. Det gäller ju att roa sig bäst man kan!

Inte blev det någon träning idag! Jag hade så jäkla lite lust att det bara gick inte. Och jag vet att det är just då man ska släpa sig dit, men jag var på så fruktansvärt dåligt humör på förmiddagen så jag gjorde mig bäst hemma.
Jag tar nya tag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar