lördag 11 april 2015

Tujor och tapetsering

Vi har varit ute idag också. Alfons far runt med sin balanscykel, och vi övar för fullt på att stanna vid korsningar och titta efter bilar. Han är faktiskt oerhört duktig! Så fort han hör eller ser en bil eller jag ropar till honom så stannar han intill kanten. 

Alfons och jag lekte kurragömma härom dagen.

Martin har planterat tujor. Det fattades några stycken upp mot garageuppfarten. Tanken är att det ska komma upp en grind så att inte barnen kan springa rakt ut i gatan. Just nu är det ett evigt passande...
Imorgon kommer de sista plantorna i jorden och tapeten kommer upp i hallen.
Martins mamma är super gullig och hjälper oss med tapetseringen. Det är tur det, för sånt har jag nada tålamod till!

Hallen innan.

Nu ikväll har jag suttit och organiserat bland alla foton och valt ut de jag vill framkalla. Det blev en hel del. Men det tog sån jäkla tid att ladda upp så jag lade ner istället.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar