torsdag 23 april 2015

Inte mycket att bjuda på

Ligger i sängen och läser igenom alla bloggar jag följer och inser att jag också borde skriva, men jag har inget att bjuda på idag. Har typ tvättat hela dagen, och det skiter ju ni i.

Stressad mamma färgkordinerade si så där imorse...
 
Rosa strumpor och röda byxor...
Orkade inte byta.

Testade en ny frisyr mellan maskinerna:



Bilden är tagen ikväll tyvärr då frisyren gjort sitt. Det är jäkla svårt att jobba med mitt hår eftersom det är så mycket hår.

Har redan blivit less på att Kungsbron är avstängd.
Skulle träna ikväll, och det blåste halv storm så jag hade ingen lust att cykla.
Alltså måste jag ta bilen runt halva stan, istället för att bara åka Kungsgatan rakt upp.
Tror ni inte då att när jag parkerar utanför gymmet upptäcker att jag inte flyttat över mina ilägg från promenadskorna till inneskorna...
Funkar inte att köra utan eftersom skon då blir för stor.
Så det var bara att åka hem igen för att hämta dom.
Sen tappade jag totalt inspirationen och kom aldrig iväg.
Imorgon blir det en snabb promenad och på lördag morgon tar jag igen gymmet!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar