onsdag 20 maj 2015

Teknikens under

Hade gjort ett långt inlägg om mammakilon men sen funkade det inte att lägga upp det. Typiskt!
Jag och teknikens under liksom...

Det jag vill säga var bara att jag kämpar på med min viktnedgång och jag tänker inte be om ursäkt för att jag vill gå ner i vikt snart inpå förlossning.


Anyhow, imorse gick jag nästan milen. Det kommer kännas i höfterna imorgon kan jag säga!
Egentligen skulle jag behöva gjuta nya ilägg till skorna, men det är så jäkla tråkiga pengar!
Istället la jag lite pengar på nya makeupprodukter idag.
Mycket som behöver köpas in nu inför att jag tänker starta eget och makea mer intensivt.
Jag skulle behöva en bra kamera, eller en kamera jag förstår mig på så jag kan ta riktigt snygga bilder på sminkningarna. 
Just nu blir det riktigt kassa bilder på sminkningar jag är riktigt nöjd med.
Det går liksom inte att återge i bild på något sätt. IRL ser det asbra ut, men med min soppiga mobilkamera ser det hemskt ut!

Nej, nu ska jag in och väcka Martin som med största sannolikhet har somnat medan han nattat Alfons, sen ska vi gå ut och bära massa murstenar. Yay!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar