måndag 11 maj 2015

Varför sova när man kan vara vaken?

Har en icke-trött bebis idag. Hon vaknade vid 7, sov två timmar vid lunch och har varit vaken sen 14.
Väldigt mycket vakentid för Tilde kan jag säga, hon brukar sova mycket mer.
Och nu ikväll har hon jättesvårt att komma till ro. Hon somnar oftast vid 19.30, men nu en timme senare är hon fortfarande vaken trots att hon varit vaken större delen av dagen, märkligt...
Det är som att hon inte kommer till ro.


Lunchvilan måste gett henne superkrafter!

...

Så där ja, en timme senare sover hon och jag har faktiskt också gått och lagt mig, fast det fortfarande är ljust ute!
Laddar för morgondagen då jag ska få min första stötvågsbehandling. 
Jag är faktiskt inte ett dugg orolig, jag är mest bekymrad över att de ska behandla vänstersidan fast det är högersidan jag har ont i och det var även i högersidan alla problem inklusive stomin satt...
Jag hoppas att de extrakollar imorgon.
Jag är ju inte allt för imponerad av vården så jag skulle inte bli förvånad om de vänt på plåtarna...
Lite som när man satte en kateter akut på mig för man såg med ultraljud att jag hade enorma mängder urin i blåsan fast jag nyss varit på toaletten, när det i själva verket var fostervatten de hade sett...
Man vet inte om man ska skratta eller gråta...

Jag var iväg och gjorde den årliga klippningen imorse.
Det var dags. Jag fick inte ur varken schampo eller balsam ur hårbotten längre!

Innan


Efter

Jag är nöjd, det är ju ingen jätteförändring även om det känns som att jag bara har några strån kvar!

Återkommer imorgon och berättar hur det gick att spränga stenarna!

Godnatt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar